šŸ“¦ Snelle & gratis verzending & geen belastingen
30 dagen geld-terug garantie
šŸƒ Kerstverkoop - Tot 75% korting
24/7 klantenondersteuning
Logo

Verzendbeleid

Huidige verwerkingstijden

E-mailbevestiging

Een verzendbevestigingsmail wordt verzonden naar het e-mailadres dat aan uw bestelling is gekoppeld, zodra de bestelling is verzonden. Houd er rekening mee dat Rivena geen aanvullende verzendinformatie of -documenten kan verstrekken voor verzendingen door derden buiten het normale verzendproces van Rivena.

Verzendkosten en lithium-ion batterijen

We bieden gratis verzending voor aankopen van $100 of meer naar adressen in de 48 aangrenzende Amerikaanse staten, inclusief complete fietsen. Verzending naar bestemmingen buiten de 48 aangrenzende Amerikaanse staten is gebaseerd op pakketgewicht en -grootte. Vanwege voorschriften van vervoerders met betrekking tot lithium-ion batterijen met hoge capaciteit, kunnen we geen e-bikes of e-bike-batterijen verzenden buiten de 48 aangrenzende Amerikaanse staten.

Adressen waarnaar we verzenden

We verzenden naar adressen in de 48 aangrenzende Amerikaanse staten. Vanwege voorschriften van vervoerders met betrekking tot lithium-ion batterijen met hoge capaciteit, kunnen we geen e-bikes of e-bike-componenten verzenden, inclusief maar niet beperkt tot batterijen, displays en controllers, buiten de 48 aangrenzende Amerikaanse staten.

Vervoerders

Rivena verzendt met FedEx en USPS, gebaseerd op de grootte/het gewicht van uw bestelling en uw leveringsadres. We verzenden uw bestelling indien mogelijk in ƩƩn pakket, maar soms moeten we meerdere zendingen versturen, bijvoorbeeld als u meerdere grote of onhandelbare items heeft besteld.

Handtekening vereist voor batterijleveringen

Terwijl fietsleveringen geen handtekening vereisen, is wettelijk een handtekening vereist om de levering van een losse batterij te ontvangen.

Geen verantwoordelijkheid voor verlies, diefstal of beschadiging

Houd er rekening mee dat we niet verantwoordelijk zijn voor verloren, gestolen of beschadigde artikelen als gevolg van handelingen of nalatigheden van FedEx of andere pakketdiensten.

Adreswijzigingen

We wijzigen geen adressen bij bestellingen. Als u een fout heeft gemaakt, moet de bestelling worden geannuleerd, geweigerd of teruggestuurd naar de afzender. Zodra we het artikel of de artikelen terugontvangen, betalen we u het bedrag terug binnen 3-5 werkdagen.

Geweigerde zendingen/retour naar afzender – Vast bedrag

Als u weigert een bestelling te accepteren die u ons heeft laten verzenden, behouden we ons het recht voor om een vast bedrag van $250 per e-bike in rekening te brengen om onze verzendkosten gedeeltelijk te dekken. We kunnen bestellingen die al zijn verzonden niet wijzigen, onderscheppen of annuleren. Als u weigert te accepteren, behandelen we uw bestelling als een retourzending wanneer deze naar ons terugkomt, en betalen we de aankoopprijs terug via uw oorspronkelijke betaalmethode, minus $250. Informeer Rivena over elke zendingsweigering om aanzienlijke vertragingen bij het ontvangen van uw terugbetaling voor geweigerde artikelen te voorkomen.

Ontbrekende artikelen

Als u iets dat u bij Rivena heeft besteld niet binnen 30 dagen na de leveringsdatum heeft ontvangen, raden we u aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Als u niet binnen 30 dagen na het plaatsen van de bestelling contact met ons opneemt, gaan we ervan uit dat u al uw artikelen heeft ontvangen, en zullen we geen gegevens over de verzendinformatie bewaren. Om ervoor te zorgen dat we u effectief kunnen helpen, geef dan uw bestelnummer en alle andere relevante informatie door wanneer u contact met ons opneemt. Ons klantenserviceteam zal de zaak onmiddellijk onderzoeken en passende maatregelen nemen. Als we vaststellen dat het artikel niet is verzonden, sturen we u zo snel mogelijk een nieuwe bestelling met het ontbrekende artikel. Als het artikel niet op voorraad is, betalen we het volledige bedrag terug voor het/de betreffende artikel(en).